Skolavslutning 09

Bättre sent än aldrig. Har inte haft tid till att blogga dom senaste dagarna, men ska försöka återberätta saker och ting lite kortfattat (y)
Skolavslutningsdagen sög typ. Det ösregnade hela dagen och det fanns inget att hitta på så jag, julia, nellie, pizzan och jan satt utanför icas toaletter och käkade tårta hela dagen x) haha
Sen träffade vi även en äcklig bitch som vi slösade ngra dyrbara minuter av våra liv på att tjafsa med.
På kvällen var vi hos jan ett tag med lite annat trevligt folk och sen sov jag hos julia :)) tack för att ni gjorde dagen rätt kul trots det hemska vädret, ni är bäst! :*
Här kommer lite bilder (som jag har tagit från andra eftersom jag aldrig kan lära mig att ta egna bilder x) haha så jag ber så mycket om ursäkt xp);

 Jag och julle-bulle ;*

 Michelle och jag :)) man får ju bjuda på sig själv...

 Anna, Michelle, Rebecca, Emma och Bea :)

 pizzan och Elaine (:

 Nellie, jag :( och Rebecca :)) okej, denna bilden var bara hemsk, men sen hade vi ju inte alls bölat ögonen ur oss där heller ;D haha

 Rebecca, Issi och Bea :p

 Felicia och pizzan :)

  Nellie på kinarestaurang :p "nu går vi och köper pizza!" hahaha din lille tjockis ;D 

 Julia var mycket social ;p

 Jan och jag :p syskonkärlek! :D

 haha denna bilden är ett bevis på hur störd julia verkligen är! x) haha fast jag älskar dig ändå gumman! ;*

Nu pallar jag icke mer så ni får nöja er med dom bilderna :)♥


Kommentarer
? Anonym

haha bilderna :(

älskar dej också gumman ;*<3

2009-06-17 @ 20:27:17
URL: http://juliiasblogg.blogg.se/
? nelly

vad söt du var i kort hår :)

btw, fin blogg :)

2009-06-25 @ 00:48:32
URL: http://misspaaulsson.blogg.se/
? Bea

Den bilden där jag och Issi står under ett paraply, vem har taguit den? alltså vem har den i original storleken eller är den så liten? :) puuss <3

2009-07-10 @ 16:52:54
URL: http://passionated.blogg.se/



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0