Driving Miss Daisy

Happ, så dt blev inte felicia iaf, fick inte för mamma.
Men jag mår ändå skit så dt var väl lika bra antar jag.
Dagen har ist spenderats hemma i soffan. Jag har sovit, sovit, sovit, sovit, kollat på wipeout, hahaha, och nu ser jag på film md familjen :))
Vi ser en film som heter Driving Miss Daisy.

Min storasyster Hannah som valde filmen, inte min typ av film, men den är väl bra :p
Lite hemsk när man tänker efter...
Nu ska jag strax gå och lägga mig. Måste sova lite till om jag ska orka slääääpa mig till skolan imorgon. Egentligen är jag nog fortfarande sjuk, men jag ligger så himla mkt efter så dt är nödvändigt att gå dit :(

Ha dt bäst underbara bloggläsare&bloggare♥


Kommentarer



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0