Onsdagen

Vaknade upp hos handii :D<3
Tog bussen till skolan
Np i engelska - uppsats
Skoldagen flöt på bra
Fick ett konstigt sms från okänt numer, personen förstörde min dag och om personen läser så hatar jag verkligen dig.
Träffade handii igen och följde md henne till tandis :p
Gick sen hem och träffa mormor och morfar (:
Gick till grafitti och tog oss en "fika", elr snarare vars en fet bakad potatis haha (y)
Gick till bibblan och tog bilder ;p heehe






Handii åkte hem och jag gick hem till mig och satte mig md min mobil och lökade... ;//
Gick ner i trappen och snackade lite md rebecca :D
Seger framför datan nu, så kommentera mera!

Pusspuss♥

Kommentarer



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0