en av dom bästa

Idag vaknade man brevid handii, fixade sig och stack till skolan. Utvecklingssamtal med bengan halv 9. Rena rama döden alltså! Så sjukt seg är han! -.-
Fast på eftermiddagen var han snäll och köpte glass till oss! :D Rätt synd om han... :/
Efter skolan tog jag och Michelle älsklingen tåget till hbg :)) där tog vi oss en fika på espresso house och spatserade sedan omkring och kollade i butikerna (: Det var mycket trevligt och jag hade så sjukt skoj! Fast det har jag alltid med dig! :* Älskar dig, du är bäst och tack för att du finns!<3
Jag köpte en vit tröja med ränder i typ blått och lila på H&M för 149:- (:
Resan avslutades på McDonalds på knutan där vi satt och tittade på killar som gick förbi och sa "skulle du kunna dejta han?" hahaha :D vi yrade ju inte alls heller, nejnej xp "där är TVÅ killar med chinos! :D VAR?! :O JAG SER DOM!!!! :D:D" HAHA x)
När vi anlänt i lilla tråkiga ä-holm igen så bar det av till sjukhuset där min morfar ligger inlaggd sen igår då han fick en hjärtinfarkt :|
När jag var på väg dit blev jag nästan påkörd av en.......FERRARI! :D hehehe :p mycket bättre än att bli påkörd av typ en saab eller en volvo eller så, huhuhu xp
Väl på sjukhuset spelade vi kort och skrattade åt hans 99-åriga rumskompis som sa roliga saker i en telefon xd
Nu ligger jag här och tråkar medans mamma och Hannah har storbråk utanför dörren ://

Har inget bättre för mig så här kommer lite bilder från dagen;

Michelle älskling och en helt ok macka på espresso house :))

Jag in my new tröja :p

på väg till sjukhuset, ä-holm är rätt fint trots allt (:

Det får räcka med bilder.
Vad gör alla andra ikväll? :)

Kommentarer
? michelle

haha hbg var askul, killspaningen från donken hahahah så virriga! x} jag älskar dig linneah,du är underbar<33

2009-05-30 @ 08:27:51
URL: http://michibelle.blogg.se/



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0