förlåt...

för dålig uppdatering... men jag kmr inte på ngt att blogga om längre :/

Idag vaknade jag och handii vid 2, oerhört jobbig känsla!
Resten av dagen har vi gjort precis ingenting, ännu värre känsla!
Nu sitter jag här och gör ingenting, värsta känslan man kan ha!
Snacka om rutten dag alltså.

men aja, jag kan ju alltid ta och plugga lite, yeey! Jag ligger verkligen särigt mkt efter i skolan och betygen sätts om mindre än 2 veckor! :O
Sen är dt skolavslutning om mindre än 4 veckor och jag har inte ens ngn klänning! ;o Ngn som har lust att hjälpa mig på den punkten? :)


Kommentarer
? michelle

ihhh,jag följer med dig och shoppar klänning till dig:D om du vill,haha :* då kan du hjälpa mig med skor till avslutningen? <3

2009-05-23 @ 00:07:11
URL: http://michibelle.blogg.se/



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0