sssunday

Igår kväll blev dt stan md michelle, rebecca, emma c, emma k, issi, zlavica, lovisa, julia och frida :) trevligt fast rätt dött och sjukt kallt!
Sen gick jag och michelle hem till henne och sov där :) felåt att jag somnade när du snackade om viktiga saker gumman x) haha
I morse vaknade jag vid 10, då satt michelle den morgonpigga lilla filuren redan uppe och skrev :p så gick vi ner en våning och käka frulle.
Later on tog vi kopplet och gick ut md hennes hund pucken så gick jag hem. Jag är seriöst så sjukt trött idag! Egentligen vill jag bara sova men mormor och morfar kmr hit vid 4...
Sen ikv kanske jag ska till handii :* och imorgon är dt skola igen... *klunk* :|

för att summera min helg har den varit relativt trevlig md inslag av hemskheter och mkt tårar.
nu ska jag gå och mata mitt hungriga marsvin :p
ciao♥


Kommentarer
? michelle

du är en av de bästa jag vet, du är underbar.<3

2009-05-24 @ 19:06:48
URL: http://michibelle.blogg.se/



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0