AEEH!

Nu blir det inte Karlshamn i alla fall och jag som har avbokat typ allt annat jag ska göra den här helgen redan!
Som imorgon skulle vi egentligen på bio och se New Moon och sitta längst bak men det kunde vi ju inte för vi skulle åka iväg, men ajja shit the same I guess.
Nu vet jag inte vad som händer i helgen, blir dock Handii, Johanna och Ninni på lördag hos Ninnis mormor i typ Farhult eller vad det hette xp blir nog lite fler folk också, men måste snacka med Amanda man också kom jag på!
Usch usch usch vad jobbigt allt blev nu.
Får helt enkelt trassla upp den här oredan nu..
Puss♥

Kommentarer
? rebecca

då kan du följa med och fottas?!:D:D<3

2009-11-20 @ 13:45:06
URL: http://rebeccawinberg.blogg.se/



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0