BTW

Kommer ni ihåg han killen jag skrivit om innan som gav sitt nr fast jag inte ens svarade på hans kommentarer?
Han ger visst inte upp!


Läs nerifrån och upp.

Jag skrev att jag inte tänker smsa han så skrev han det som står längst ner (snubben kan ju inte stava) så svarade jag inte.
Så skrev han nästa, antar att där ska stå typ varför jag inte skickar ngra sms till han eller något.. :s
Så skrev jag att jag tänker inte smsa han så frågade han det igen om jag har kille.
Detta va häromdagen och sen idag skrev han igen;



Nu ångrade han sig visst bara för att jag sa att han va 94a innan ;) haha
Jag börjar bli mäkta irriterad på denna random killen nu som inte kan låta mig va...

Kommentarer
? julia

SV: HAHHA vi köper alla kakor ni har! :D<3

2009-11-26 @ 17:16:33
URL: http://juliiasblogg.blogg.se/



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0