CHAA CHAAA

*pust*
Idag gick jag till skolan vid 12. På eftermiddagen hade vi någon tråkig lektion som jag inte pallade lyssna på. Fråga mig inte vad det va för lektion, för det har jag ingen som helst aning om :] ja, jag vet att jag har bra koll på saker och ting!
Efter skolan träffade jag amanda<3 en liten stund och sen gick jag till Lindéns och åt med Isabel :)
Där satt vi i säkert mer än en timme och snackade och sen fortsatte vi till källan och vidare till åhléns innan våra vägar skiljdes i regnet ikväll.
Idag har vi verkligen pratat, jag och Isabel. Mer än vi pratat innan. Det va skönt... trots att jag känner mig lite confused så är det bra. Vilken tur att jag har lärt känna min lilla bella! :D<3
När jag kom hem blev det fix och sen kom Handii och hennes familj och hämtade mig och så bar det av på möte.
Nu sitter jag här, utan smink och känner mig nöjd över dagen. Härlig känsla♥



Kommentarer
? din bella

awwwe, ja vi har verrkligen snackat fy glad jag är att jag har dig linneah :)

älskar dig <3

2009-11-27 @ 10:05:28



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0