DÅ VAR DET BESTÄMT..

jag ska frysa ihjäl i vinter! Dom tre jackorna min kära familj hade hängt undan va typ dom fulaste jackorna ever och jag såg ut som ********* i två av dom -.-
Dessutom slet min syster upp skynket när jag hade den fulaste på mig och förbi gick en söt kille som garvade åt mig ._. det var inte helt OK!
Meen whatever, nu är jag iaf hemma igen och det är andra gången jag skriver detta inlägget för det försvann in cyber space förra gången... eller något.
Nu ska min syster ha internet och jag är så förgrymmat sur på henne atm så jag ska gå in och kasta det i skallen på henne!
Men jag kommer tillbaka senare ikväll :)
Puss baby's♥

Kommentarer
? Anonym

VECKANS BLOGG = DU?



Japp, de kan bli det om du skriver en kommentar i mitt inlägg.

Kolla in bloggen o läs mer,

puss bby

2009-11-09 @ 20:08:47
URL: http://dotteremelie.blogg.se/
? Anonym

Vi får ju se till verkligheten då vi inte alls ofta äter varken mink eller räv. Som du kanske vet så föds dem upp i trånga burar bara för att folk ska göra päls av dem.

2009-11-09 @ 21:37:51
URL: http://isaabellenilsson.blogg.se/
? Danne.S

nu tycker jag att vi lugnar ner oss lite :)

2009-11-09 @ 23:15:30



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0