DETTA GÅR INGE VIDARE..

Jag har kommit fram till att jag inte är nå vidare bra på att städa. Jag plockade undan lite, sen kom Handii så snackade vi en stund tills hennes pappa kom och hämtade henne och sen hamnade jag här framför datan och nu sitter jag och målar om mina naglar. Svarta igen ofc :) Det andra hade redan skavts av jätte mycket, inte snyggt med lite halvt avskavt nagellack..
Så sitter jag här och suger på en tops och så kände jag att den smakade lite konstigt så insåg jag att där va nagellackborttagningsmedel på den (långt ord :O är det förresten ett ord..?) o.O Kan man dö av det? haha...
Äh ni märker väl om jag helt plötsligt slutar blogga ;p Nejmen, det är nog lugnt, det va ju trots allt väldigt lite :p
Men nu ska jag måla andra handen.. vilket nog inte kommer gå så bra då det är högerhanden som ska målas (n)
Yeye, puss så länge♥

Kommentarer
? Julia

Sv: Hahha där fick du till det ;)

Känns väll bara onödigt att vela i onödan!<3

2009-11-15 @ 20:32:39
URL: http://juliiasblogg.blogg.se/
? Anonym

hej :)

villken fin blogg du har :)

2009-11-15 @ 20:33:59
URL: http://annaagnessofia.blogg.se/



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0