EN KYLIG TORSDAG KVÄLL

Jahopp, det blev att slänga sig iväg till Familia och Väla med min kära familj ikväll.
Vi hittade två jackor på Väla en på Stadium som jag la undan och en på Cubus som jag köpte. Hannah och mamma ska nog tillbaka och köpa den på Stadium imorgon. Man kan ju inte få för många jackor liksom :)
Nejmen haha klart jag inte ska ha båda, ska bara gämföra lite vilken jag tycker sitter bäst och lite sådära sen ska jag lämna tillbaka den ena :p

Innan ikväll sprang Hannah ut på stan en sväng, ingen aning om vad hon gjorde. Men mamma slängde nyss en påse i huvudet på mig, så kollade jag i den så hade dom köpt en pälsväst till mig =) wiiee (inte äkta päls)
Den va svart (typ fårpäls immitation) och kort. Alltså som en bolero. Jätte fin :)
Ni kanske får se en bild någon dag om ni har tur.
Men nu ska jag gå och tvätta bort sminket!♥

Kommentarer
? adam

allt är kyligt, för kyligt!



http://adamlagerstrom.blogg.se

2009-11-13 @ 00:52:56
URL: http://adamlagerstrom.blogg.se/



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0