EN SAK JAG STÖR MIG PÅ!

Är emosar som tror att dom får vara hur elaka och otrevliga som helst mot folk bara för dom mår dåligt.
Jag va precis inne på en tjejs bdb så hade hon lagt upp en bild där man såg hennes ärr på armen. Så hade någon kommenterat att dom tycker synd om henne (som enligt mig var en snäll sak att kommentera) så svarade hon typ "moget" och sen hade någon frågat typ "vad har hänt med din arm?" (lite trögt men ja) så hade hon svarat "har väl inte du med att göra!". Alltså dom här människorna försöker bara vara trevliga mot dig så va lite tacksam? Är väl inte deras fel att du mår dåligt och har skurit upp din egen arm eller?
Och vill har ni bilder där alla era ärr syns så får ni också acceptera att folk frågar vad som hänt och tycker synd om er. Ni väljer ju själv hur mycket av er ni vill visa på en bild. För jag menar mina armar syns nästan aldrig på mina bilder och om man då tvunget ska ta en bild där ärren kommer med kan man väl bara slänga på sig en långärmad eller? Skyll er själv säger jag då.
Sen finns det dom som kommenterar elakt i form av "j*vla emo!" på bilderna och då kan jag tycka att ni får skylla er själv som får sånna elaka kommentarer för ni är själva precis lika elaka och bitchiga mot andra. Som man behandlar andra blir man behandlad själv. Men nej, inte när det gäller otrevliga emosar för dom är det minsann bara synd om! Jag kan tyvärr inte tycka ett dugg synd om er.
Och nu menar jag bara dom som är så här otrevliga och så, resten har jag inga problem med. Vill ni vara emosar och skära er så be my guest, bara ni inte är bitchiga och sen förväntar er att ingen är bitchig tillbaka.


Tjejen på den här bilden t.ex. har ju själv valt att visa sina sår/ärr.


Kommentarer
? rebecca

sv: hahah, men det lät ju som det! :o



hatar emo's som bara försöker få uppmärksamhet..

och jävla cp tjej som håller på så! jävla 95 :s hahah! xd<3

2009-11-05 @ 21:46:15
URL: http://rebeccawinberg.blogg.se/
? michelle

men orka att man sitter och ristar in ett jävla äpple på armen!?!?!?



<33

2009-11-06 @ 00:01:21
URL: http://michibelle.blogg.se/
? Nellie

har du sett originlaet till den videon md tanten? xd den är seriös, asså han typ spelade in den och skickade till en kompis. som sedan la ut den på internet, haha fett synd om han xd men kolla länken: http://www.youtube.com/watch?v=HPPj6viIBmU

2009-11-07 @ 18:59:47
? Azra

Emo'sar? Man måste inte va emo för att skära sig. Kan vara en helt vanlig människa utan en stil som heter emo som skärt sig.

2011-11-18 @ 15:22:56
URL: http://azrazaiic.devote.se



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0