FOLK UTAN SJÄLVKÄNSLA

Urk. Alltså killar som hittar fram till ens bdb utav någon märklig anledning och sedan känner att det ska vara så otroligt nödvändigt att adda ens msn där dom sedan överöser en med komplimanger är inget för mig.
Visst, det kan väl vara gulligt, men för det mesta är det faktiskt bara rätt läskigt!
Adda inte mig om du är ful (haha jag vill inte va ytlig, men liksom utsidan ger faktiskt insidan en chans!), tjock, gammal (över 18) eller pervers.
Den fula biten fattar ni nog själva varför, men nej egentligen finns det inga fula människor för alla är ju snygg i någons ögon och egentligen vem bestämmer vad som är fult eller snyggt, men jaa okej så det va en dålig regel. Vi skiter i den och går till nästa, tjock. Tjocka människor kan säkert vara snygga, men jag vill helst inte ha en tjock kille då jag tycker det är otroligt snyggt med magrutor ;)
Nu tycker ni säkert jag låter jätte ytlig, men varför är det ytligt att säga att man vill ha en kille med magrutor när det inte alls är ytligt att säga att man vill ha en överviktig så där "är lite att ta i"?
Sen går vi vidare till gammal. Eller ja inte över 18. Dels tycker jag det är äckligt med en kille som är värsta peddot och sen vill jag helst inte ha en kille som kör bil och har skäggstubb? Alltså hallå jag är väl inte 50 och redo att gifta mig? Jag känner mig även som en omogen människa, som jag sagt innan, och därför vill jag inte heller ha en gammal torris utan humor som är över seriös och super mogen? Usch.
Sen är det så gulligt att åka på en killes moppe och sitta och hålla dom runt midjan så en kille med moppe är ett stort +! :)
Och sist men inte minst kommer vi till pervers-heten. Det säger sig väl självt att jag inte vill ha ett pervo i hasorna? Tyvärr är det bara sånna man får på halsen. Det är liksom verkligen äckligt med killar som skriver typ "kåt?" "NEEJ DET ÄR JAG INTE OCH DU KAN  DRA OCH VA DET NÅGON ANNANSTANS" så motbjudande! Verkligen.
Jag vill inte höra saker som "vem har lyckats fånga en så het brud som dig då?" eller "du är fett sexi". Det är inte smickrande.
Det jag vill höra är typ "du är verkligen söt" eller "du är otroligt vacker". Det blir man glad av att höra och sen gör det ju inget om någon säger att man är snygg eller sexig heller emellanåt, men det är såklart inte det typ första och enda jag man vill höra hela tiden?
Och jag tycker ändå att jag försöker vara lite snäll då när jag dissar dom här stackars stalkersarna typ genom att säga att jag inte vill ha honom för han är för gammal, eller att jag inte vill snacka med randoms, eller helt enkelt att han skrämmer mig. Men om dom inte fattar då får man ju ta i lite och säga rakt ut "jag vill inte ha dig, okej?"
Och fattar han inte då, då får man ta i riktigt mycket och skriva något elakt. Det har dock bara hänt en gång. Då skrev jag att han va ful och han fattade fortfarande inte att jag inte ville ha honom. Men han va nog dock lite bakom flötet :)
Men sånna människor som inte skäms, eller drar öronen åt sig när man säger att man inte vill ha dom har verkligen ingen som helst självkänsla och dom går verkligen fet bort! Så i slutändan förlorar dom bara på det hela själva! :)


Hmm... maybe you're not the one for me..?

Kommentarer
? Anonym

hahaha, fan vad rolig bild ;P

2009-11-10 @ 13:53:10
URL: http://isaabellenilsson.blogg.se/
? martina

MUMMMSS! höh, händer ikv?

2009-11-11 @ 17:58:37
URL: http://modemartinas



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0