FÖRLÅT FÖRLÅT FÖRLÅT!

Jag kom hem rätt sent igår kväll så därför blev det inge mer bloggande igår.
Först var jag på Acapulco och åt pizza med Isabel och sen stack vi och kollade på film. Vi såg One Missed Call 3, fett läskig :o haha eller mja, filmen va egentligen rätt dålig och inte speciellt läskig så, men jag blev ändå rädd och hade lite sömnproblem i natt (a)
Idag vaknade jag vid 12 och har precis duschat och lite så. Nu sitter jag här och sminkar mig.
Vid 4 kommer Emma in till stan så ska vi gå på julskyltningen tillsammans :) myys.
Men nu måste jag sminka mig så jag hinner plugga lite matte också, har ju prov imorgon :( bläää
Men vi hörs senare, puss♥


Kommentarer



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0