FRIDAY I'M IN LOVE

Ja nu va det fredag igen :)
Inte för att jag har så stor nytta av det, men whatever.
Idag mår jag faktiskt jätte bra, jag är hur glad som helst och känner mig inte ett dugg sjuk. Det enda sjuka med mig är att jag fortfarande hostar som en gammal rostig kärring och att jag fortfarande är förkyld. Men Handii kommer nog hit sen och så måste jag och mamma ut och köpa en vinterjacka till mig! Antingen idag eller imorgon blir det :D
Jag ska förresten städa mitt rum idag så får jag kanske sova hos Handii ikv :D yeeey
Och sen får vi ju reda på om jag har svinis idag. Jag dör om jag har det, men jag tror faktiskt inte det eftersom jag mår så pass bra idag (:
Dagens låt; http://open.spotify.com/track/4nXeZFbbcZNvX4nHMJR5xJ
Och säg gärna att den är gammal, att jag är efter, att ni började lyssna på den först och yadayadayada men jag tycker inte om svensk musik så det tog ett tag för mig innan jag ens ville lyssna på den. Den är iaf ett riktigt lyckopiller :D
Nu ska jag rota fram lite frukost för jag börjar bli hungrig!♥

Kommentarer
? michelle

"yadayadayada",hahah x)<3



tack hjärtat!

2009-11-06 @ 13:49:45
URL: http://michibelle.blogg.se/



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0