GODMORGON VÄRLDEN

Jag är i skolan! Woow... fast det känns som om jag har varit död i typ en vecka, vilket jag typ har också.
Shit omg vad jag har ont i kroppen idag ._. jag orkar knappt lyfta armarna eller stå upp.
Hmm.. det känns inte riktigt bra. Det känns inte riktigt bra alls faktiskt.
Jag tror jag ska gå hem och vila efter lunch idag. Men vi får se.
Nu ska jag dock hjälpa min grupp med grupparbetet. Vi har kärleks vecka och ska va i par och skriva om hur vi träffades m.m. Alla andra är två och två som ett vanligt par, men vi är tre i vår grupp. I guess vi gillar trekanter..? Den här uppgiften är sick. haha
Men vi hörs senare! Pusstja♥

Kommentarer



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0