HEMMA IGEN

Kom nyss hem och sitter och lyssnar på Better in time. Det va längesen! Så fin låt :)
Just nu skumläser jag lite i min nya tidning som jag fick av mamma igår, Bubbleroom Magazine.
Det står att det är inne med markerade axlar nu... hmm... vet inte riktigt vad jag tycker om det. Det är ju klart att det är hur snyggt som helst på modellerna i tidningen och säkert på vissa folk, men skulle jag passa i det?
Jag tror nästan inte det med tanke på att jag redan har jätte breda man-axlar. Men det är kanske värt ett försök?





Denna sjukt snygga klänningen hittade jag på http://asos.com. När man ser den vill man nästan försöka sig på en klänning med markerade axlar eller vad säger ni?

Kommentarer



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0