HEMMA

Palla att jag bara har bloggat en ynka gång idag... ._.
Yeye nu är jag här iaf klockan typ över 2 på natten för jag vet att ni klickar in er här desperat flera gåner om dagen och att ni blir lika besvikna varje gång ni inser att det inte finns några nya inlägg ;)
Idag har jag typ sovit till kanske halv 1. Sen gick jag och Julia och käka frulle och en kom Elaine och Pizza. Där efter gick vi alla in til lstan och jag begav mig hemåt.
Väl hemma satt jag i soffan och kolla lite Hercule Poirot med mamma, längesen. Efter en stund började jag fixa mig och sen bar det av hem till Rebecca baby :)
Där spenderade jag denna lördag kväll med henne, Julia, Michelle, Issi, Lovisa och Fanny. Tack alla för en trevlig kväll och speciellt tack till älsklings rebecca för jag fick komma :D
Ni får skicka bilder sen alla som har :)♥

Kommentarer
? rebecca

lungt, bara kul :D<3

2009-11-01 @ 13:58:57
URL: http://rebeccawinberg.blogg.se/



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0