INGEN BRA DAG ALLTSÅ

Förlåt för att det inte blev så mycket bloggande igår men när jag skulle blogga så funkade det inte. Dom hade ju stängt av blogg.se mellan 12 inatt och 6 imorse.

Iaf, dagen började kvart över 8 i skolan som vanligt. Jag hade dock glömt ta min hostmedicin så fick gå hem och rota fram den. Kunde inte sitta och plugga med den hostan alltså. Jag ska döda den som gav mig svinis från början!
I eftermiddag hade vi simning men jag fick såklart inte vara med när jag hostar som jag gör så jag satt med Isabel och Jojjie och kollade på. Vi är 23 i klassen och endast 5 var med och badade. Jag tror inte folk i min klass tycker om att bada ;) haha
Efter skolan gick jag en sväng på stan med Isabel, Elaine, Handii och Johanna och nu har jag precis kommit hem och ätit lite :)
Ska faktiskt sätta mig med matteboken nu för vi har prov imorgon som jag glömt bort så jag kan absolut ingenting... wish me luck♥

Kommentarer



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0