JAG LEVER FORTFARANDE (YEEEY....)

Ännu en natt avklarad. Usch vad jag hatar nätterna! Jag vill bara sova, jag är trött hela tiden men kan inte sova. Ge mig lite sömn! Jag vill lägga mig ner, somna och aldrig vakna igen. Det hade varit skönt (Y)
Nää nu låter jag som en emo (n) haha
Åhh jag tittade precis ut genom fönstret och såg mina klasskompisar gå utanför på väg till matsalen. Jag vill också va ute. Jag dör nog snart här inne...
Det enda som har varit positivt med dessa dagarna är att jag knappt kunnat äta något och sen har jag ju hostat massor så jag har världens träningsverk i magen. Betyder inte det att jag tränat magen lite? xp Och om jag nu ovanpå det inte kan äta så mycket så borde jag väl ha gått ner liiite i vikt? (a)
Man kan väl alltid hoppas på det bästa :)
Men nu ska jag ändra om lite här för jag ligger inte bekvämt, haha det är typ det enda jag rör mig nu för tiden :(
Pusstjaa♥



Skulle först valt den första bilden men sen kom jag på att den andra kanske passade mig bättre? hahaha...

Kommentarer



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0