JOBBIGT..

Skolan som vanligt idag. Hade prov i excel i eftermiddag, fattade nada så det gick nog inte så bra..
Vi fick sluta när vi va klara med det sen, men jag, Erica och Isabel satt kvar en stund iaf.
Sen bar det av hemmåt, allt känns så rörigt. Mitt huvud exploderar snart, vet inte vad jag ska göra och jag och Handii ska till Karlshamn idag.
Nu har jag nyss duschat och sminkat mig lite och ska sätta igång och packa. Jag lämnar stan vid 5 men kommer hem igen redan imorgon kväll. Pallar inte vara borta hela helgen.
Men vi hörs förhoppningsvis antingen innan jag åker eller annars ikväll från Karlshamn!
Puss på er♥


Kommentarer
? ☆ Carlosa

så fin blogg! :D



vart är glasögonen ifrån?

2009-11-28 @ 17:24:52
URL: http://glaamourgirl.blogg.se/



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0