LALALA

Jag har kiiind of tråkigt så nu tänker jag göra en sån där lame lista :)

Har du hittat den rätta killen? nope
Har du en kille just nu? nej
Om du har/hade, skulle du tillåta honom ta på dig? mjo
På rumpan? jadå
På brösten? yees
Kyssa dig på halsen? ja
Kyssa dig på munnen? ja
Kyssa dig på kinden? men ja! ._.
Gillar du någon? nej
Har du varit ihop med någon för inte så längesen?  neej

SKOLAN
Går du i skolan?
jaajaja
Har du någongång skolkat? jaa
Har du varit i skolan idag? nej

ANNAT
Hur mår du just nu?
inge vidare och blir fett otålig av detta dåliga testet!
Har du mer än 2 bh:ar? ja? eller på mig nu? nej just nu har jag ingen alls :D haha
Har du piercat dig? i öronen om det räknas?
Isåfall, vart? öronen

TELEFON/MOBIL
Vem ringde du senast?
Händy
Vem ringde dig senast? Julia
Vem smsa till dig senast? Handii
Vem smsa du till senast? mamma

FAMILJ
Hur länge sen var det du träffa din mamma?
i morse någon gång, vet inte
Hur länge sen var det du träffa din pappa? ca 3-4 år sen?

ÖVRIGT
Är du hunrig just nu?
nej, konstigt nog.. har icke käkat idag
Vad är klockan just nu? 17:48
Vilka sidor på internet är du inne på just nu? bdb, blogg.se, facebook och msn
Gillar du punk-stilen? inget jag skulle välja kanske, men kan väl va snyggt. Bryr mig inte så mkt.
Har du sminkat dig idag? nix
Isåfall, vad för smink? fortfarande inget
Vad har du för trosor på dig just nu? rosa "the muppet show" trosor (h)
Vad har du för bh/topp på dig just nu? inget, jag är friiii som en fågel, hehe *nöjd*

MUSIK
Lyssnar du på musik just nu? jao
Isåfall, vilken låt för tillfället? sång om ingenting - Kobojsarna (H) haha
Vad gillar du för musik? allt möjligt :D fast inte typ slipknot och sånt o.O

KLÄDER
Har du fler än 4 linnen?
yesbox
Har du fler än 3 jeans? jupp
Har du fler än 5 tröjor? jaa
Har du någon märkesväska? vet inte, tror inte det
Har du Resteröds-trosor? que?
Har du en vit bh/topp? ja
Har du en svart bh/topp? aa
Har du märkes jeans? nej, vad räknas egentligen till märkes jeans?
Var brukar du handla kläder? Överallt, typ Gina, H&M, BikBok det vanliga I guess?
Använder du mascara? japp
Använder du wax? haha nej.
Använder du kajal? ibland
Använder du hårspray? det händer
Använder du volymspray? nope, kanske drf jag ser ut som en blöt kattunge hela tiden o.O
Använder du mouse? nejj
Använder du deodorant? jaa
Använder du Skiinspray? vad är det? ;s
Använder du parfym? ja
Använder du ögonfransböjare? japp
Använder du täckstift? nope
Använder du läppglans/läppstift? nej
Använder du brunkräm? nej
Använder du rouge? aa
Noppar du ögonbrynen? ja
Uppsatt eller hängande? upsatt eller hängande vadå? o.O haha *misstolkarN*
Plattar/lockar du håret varje dag? typ ja :(
Duschar du varje dag? yees
Målar du tånaglarna efter varje gång du duschat? HAHA! neej, vad ska det va bra för?
Smörjer du in hela kroppen varje dag? nää
Målar du naglarna? om jag pallar

Okej, det där testet tog nog priset i tråkighet av alla sånna test jag någonsin gjort :)

Kommentarer



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0