MÅNDAG MORGON

Jaha här har man stressat till skolan och inte ens hann man äta frukost. Så när jag kom fram till skolan i tid för en gångs skull så är det bara Stokki här. Så satte vi oss ner och väntade så kom Erica men ingen mer. Så ringde vi Isabel och frågade var hon va då säger hon att vi börjar 9 idag -.-
Och lilla vimsiga Stokki har självklart glömt bort det och det är ingen som har tänkt på att berätta om detta för varken mig eller Erica... ._.
Men det är ju jätte nice, verkligen (y)
Så här sitter vi nu och ska göra i en halvtimme till. Jag känner för att döda någon. Eller typ...
Idag slutar vi 11 sen blir det hem och städa och vid 4 tiden ska jag och min syster ta en buss till Väla där vi ska möta upp min mamma och hämta min jacka =)
Meen vi hörs senare om jag överlever :)
Puss♥

Kommentarer
? sara

fin header :)

2009-11-16 @ 10:11:54
URL: http://smuls.blogg.se/



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0