MITT INTERNET ÄR SCHIZO

cpcpcpcp mitt internet flippar från grönt till blått och tillbaka hela tiden. Fett störigt. Kan det inte hålla sig till en, helst blått :) haha

Shit jag kom på en sak, det är typ snart exakt ett år sen jag och Handii va på teneriffa nu :O
Det känns verkligen inte så längesen, men fy f*nken vad jag längtar tillbaka dit! Det är helt siiick.
När jag tänker tillbaka på dom två veckorna så får jag den mysiga känslan när vi gick på stan på kvällarna och leta efter en restaurang. Så gick du och jag alltid bakom alla andra och så sjöng vi på den där låten. Åhh hur gick den nu igen? Du vet den som är på svenska med en kille som sjunger? Whatever, den känslan är iaf så underbar!
Och när vi satt vid poolen den kvällen, kommer du ihåg? Jag satt och sjöng och du va lessen för du trodde att ****** skulle bli kär i någon av dom tjejerna från Norge :') haha
Eller då när vi stog där uppe och sparkade fotboll och jag sparkade bollen över staketet typ 3 gånger minst x) hahahahaha jag kissade nästan på mig :D
Och kommer du ihåg alla kackerlackorna där? :S usch! Så pinsamt när vi sparkade boll med P***** och jag skulle hämta bollen så va där en kackerlacka och shit vad jag skrek hahaha så pinsamt ._.
Fast du va ändå pinsammare när du skulle fånga bollen! HAHA omg vad jag skämdes för din skull då :')
Åhh det finns så mycket minnen därifrån så detta inlägget skulle kunna bli flera meter långt! Fast jag ska inte fortsätta för jag tror ingen annan än du kommer va intresserad av att läsa om det så haha :(
Men det va iaf dom bästa två veckorna i mitt liv, och då menar jag verkligen dom två bästa veckorna!
Jag hoppas vi kan göra om det igen, men det kommer nog aldrig bli lika bra som den där första gången på teneriffa... det började ju trots allt med en fot ;)
Okej, det med foten kan jag faktiskt förklara. Det är nämligen så att när vi hade varit ute på stan en dag med några norska friends vi träffade där så tittade vi in i en bunker (fråga inte varför) och där hittade vi ett ben med en fot och en sko på.. helt rutten... så äckligt! :O haha men shit the same. Killarna petade lite på den med en pinne och sen gick vi och det har vi lagt bakom oss nu :)


http://open.spotify.com/track/5ItmKyYJ7EIcjF3cQHVNHW - you raise me up...♥

Nu ska jag gå och böla, brb! nejmen haha :'(

Kommentarer
? elno

klart man vill ha fler besökare, men det funkar inte till devote,tyvärr :/

2009-11-10 @ 22:52:56
URL: http://elno.devote.se/



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0