ÖHH, HEJ

Idag tycker jag att folk har varit väldigt jobbiga. Speciellt alla killar, eller inte riktigt alla.. det finns ju faktiskt undantag som bara gör en glad :D
Anyway, då var det bestämt att jag ska inte gå till skolan imorgon på förmiddagen eftersom min hosta är mycket värre på morgonen. Så jag ska inte till skolan förrän efter lunch. Detta gör dock att jag missar matteprovet som jag antingen får ta igen efter skolan imorgon eller nästa vecka någon gång. Får välla se.
Men jag känner att ett tyst litet klassrum, en hel klass som gör prov och min hosta inte är någon bra kombination (N)
Men brb♥

Kommentarer
? amanda

amanda och linnah hoes lesbisk B-)

2009-11-25 @ 23:10:25
URL: http://ammmandas.blogg.se/



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0