ONSDAG

Jag är olagligt trött. Jag orkar inte gå upp tidigt en enda morgon till! Usch.
Idag vaknade jag upp brevid Handii. Sen blev det skola as usual men bara till 12 idag för vår idrott var av någon anledning inställd. Då gick jag och mötte upp Emma på stan och så snackade vi en stund.
Har varit hemma ett bra tag och sett på film nu. Alla säger att den skulle va så hiiiimmla bra och läskig men den va bara lame tycker jag. Varken bra eller läskig. Bara konstig typ.
Men nu känner jag hur min mage kurrar och funderar på om jag skulle gå och fika med Emma och Julia.. fast behöver egentligen plugga. Men det kan jag ju göra när jag kommer tillbaka, jag måste ju ändå äta något så :p
Vi får väl se hur det blir, ska iaf fixa mig lite nu så jag är klar att gå om jag bestämmer mig för det, pusspuss♥


Kommentarer
? a

fett fin header ! :)

2009-11-18 @ 16:46:43
URL: http://hardustor.blogg.se/
? Julia

synd att du inte följde med :(<3

2009-11-18 @ 20:44:33
URL: http://juliiasblogg.blogg.se/



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0