PROPPMÄTT

Usch. Nu har jag ätit fööör mycket! Min mage känns som en luftballong ungefär (N)
Men nu ligger jag här i min säng, nyduschad, mätt och belåten och lyssnar på boston :)
Underbart fin låt.
Men ska väl sova snart, eller ja klockan är förståss bara 20 i 11 men jag är dö trött och har varit hela dagen. Jag somnade innan och sov i typ 1 timme o.O haha
Men imorgon är det ju upp i vanligt tid (alldeles för tidigt alltså) och sen får man pallra sig till skolan där vi ska ha matte direkt på morgonen och hela förmiddagen (Y) yeeeeey... matte är verkligen det värsta jag vet!
Men nu måste jag gå och borsta tänderna, brb♥


Ja, shit omg vilken fjortis bild! :O There, I've said it, nu slipper ni :)

Kommentarer



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0