RELEASE ME

Här ligger jag i sängen och lyssnar på Release me med Agnes Carlsson. Vilken röst! Och vilket hår! *lycklig suck* haha
Jag läste mammas nya ELLE tidning innan ikväll så va där en artikel om henne. Hon har visst blivit väldigt stor på sista tiden och både Lindsay Lohan och Will.I.am från Black eyed peas tyckte visst om hennes låtar. Hmm.. jag som trodde hon bara spelades i Sverige o.O Jag är nog lite efter...

Whatever, satt just och kollade lite på folket i fokus @bdb och såg en über fjortis tjej som jag klickade på. Så hade hon skrivit såhär under sin bild; "jag vill också vara fin ;$" *suck*.. Den enda anledning till att en människa skriver så och jag är så ful och blablabla är för att dom vill att alla ska säga motsattsen och berätta för dom hur snygga, söta och vackra dom är. Så störigt.
Något mer som är störigt är när folk skriver typ "ignorera bilden" varför lägger dom upp bilden om dom inte vill att folk ska kolla på den? Lönt.
Ajja, who am I to complain..?


Ignorera bilden, och tro absolut inte att jag la upp den för att ni skulle titta på den!

Kommentarer
? caroline

söööt =)

2009-11-14 @ 12:40:04
URL: http://caarolinemorelius.blogg.se/



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0