SAD SUNDAY

Nu är jag vaken!
Usch jag har fått hosta! Det började igår kväll när jag lagt mig och jag har hostat som en hes gammal kärring hela natten och det försvinner inte. Jag tänker inte bli sjuk nu, vi börjar ju faktiskt skolan igen imorgon... hallå?!
Nedrans *****............................................................ haha nejmen.
Idag är det söndag och mormor och morfar kommer hit för omväxlingens skull fast antagligen kommer jag inte umgås så mycket med dom i och med min hosta. Ni vet gamlingar blir ju döds sjuka hur lätt som helst.
Jag får nog dock städa hos Daisy idag (N) så äckligt... jag vill inte ha ett marsvin! Vill någon ha henne? Ni får henne gratis! Inte det?... nehej... synd....
Men jag måste nog gå och ta lite medicin nu så brb♥


Så här känner jag mig/ser ut idag..


Kommentarer
? rebecca

haha, rätt åt dig :D<3

2009-11-01 @ 15:06:23
URL: http://rebeccawinberg.blogg.se/



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0