SÖNDAGAR....

Jag vaknade vid 20 i 2 idag. Sen har jag inte ens brytt mig om att gå upp utan jag hittade en hög filmer i bråten brevid min säng och valde att ligga kvar och kolla på några av dom.
Jag har sett på Twilight och Bröllops Duellen. Två mycket bra filmer, men såklart va ju Twilight bäst. Det är ju trots allt min favorit film. Ja ni vet, den innehåller ju både Robert Pattinson och Taylor Lautner så ;)
Min kära familj har ju haft bredbandet all day long så har inte kunnat blogga heller.
Fy tusan vad jag hatar denna dagen.


Bjuder på en underbar låt av Robert Pattinson denna dystra dag

Kommentarer
? Anonym

kan inte du fixa en header till mig? :D

// Issi

2009-11-08 @ 19:53:31
URL: http://isaabellenilsson.blogg.se/



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0