SOV SÖTT

Nu tycker jag att jag har fått skriva av mig ordentligt och ska därför försöka sova lite.
Har dock jätte ont i kroppen så vi får se hur det går.
Blir nog ingen skola imorgon heller, mamma tror inte min kropp har återhämtat sig ordentligt ännu eftersom jag fick så ont av att bara va ute så lite. Men vi får se imorgon bitti.
Förresten så hade ju min doktor ringt mamma i morse och tydligen så hade jag inte bara svininfluensan utan även en annan influensa :S Två flugor i en smäll därja, för man kan bara ha dom en gång i livet så nu är jag immun mot dom! He he he *nöjd*
Nu ska jag iaf försöka sova lite :)
Goodnight bitches♥


I can be a sweet dream or a beautiful nightmare... ;)


Kommentarer
? sifoe rock

u r really nice!

2009-11-12 @ 13:23:49
URL: http://sifoerock.blogsport.de



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0