SPIDERMANGOGGELS

Nu är det så att jag tycker att alla ska gå in och kolla på Stokkis blogg :D


Detta är då Niklas Stockhausen aka Stokki.
Han är född 1991 och går nu i min klass. Han är tyvärr inte singel, så to bad för alla er desperata chicks där ute :)
Stokki gillar svampbob fyrkant, skurt, hello kitty och sin tjej. Han gillar där emot inte tjejer med smink (dubbelmoral.................), folk som heter Glenn, fjortisar som pekar på honom och kallar han tokke (då går han hem och färgar håret) eller fjortisar över huvud taget.
Känner ni att han verkar vara en intressant person? Checka då hans blogg!

O.B.S detta gör jag för att jag kände mig så snäll idag, för att jag inte har något bättre för mig och för att det är synd om Stokki om ingen läser hans blogg :D

Kommentarer



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0