SVAR PÅ FRÅGESTUNDEN


Då kör vi igång! :)

Tjänar du pengar på din blogg? :)
Nej, tyvärr inte :/

Vill du ha en pojkvän?
Det är väl klart, vem vill inte? (:

Är du kär i någon?
Nej inte för tillfället

Är du nöjd med dig själv?
Ja, det får jag nog säga att jag är. Rätt så iaf. Alltså det är klart det finns saker jag hade velat ändra på men man får vara glad för det man har fått, det går ändå inte att ändra och sen ingen är ju perfekt.
Något jag inte är så nöjd med som jag försöker ändra på dock är att jag ska sluta vara så blyg och bli mer öppen! :)

Ser du upp till kissie-mjaaaaau?
Nej, det kan jag inte påstå att jag gör. Hennes blogg är underhållande, men hon är ingen person jag tycker om och jag skulle definitivt inte vilja va som henne.

Vilka bloggar läser du?
Ojdå, det är rätt många faktiskt! Jag läser ofc alla mina vänners<3 bloggar. Sen läser jag bl.a. Dessies, Kissies, Paows och Falsksanning.

Varför hångla du med johan englund ?? GRRR
Nämen, har vi inte en liten ryktes-spridare här? Folk som snackar skit är toppen! :D

Kan du tänkas göra ett videoinlägg? Du är rätt lik FOKI
Vet inte, tror inte det. Tycker att jag låter helt f*cked upp på film x) haha
Jag har ju en rätt bred skånsk dialekt you know ;)
Och typ tack eller något? Hon är ju söt =)

Du är söt!! gillar du godis
Tack för komplimangen! :)
Sådär faktiskt, jag äter inte så mycket godis, bara choklad. Det är min stora last här i livet! 

Vill du bo i ängelholm hela ditt liv? Om inte, var?
Nej, hellre dör jag :)
Oj det va minsann en svår fråga! I'm like a bird, I don't know where my soul is, I don't know where my home is... Jag vill bo här och där, överallt liksom :D Men ställen jag iaf ska bo innan jag dör (haha) är Gbg, Sthlm, Japan och USA och sen får vi se, jag kanske hamnar på Cypern :p who knows?

Gillar du te? Favoritsmak? Hur många sockerbitar? Har du mjölk i? Har du druckit silverte?
Haha, vilken fråga! Men det är bara kul med lite variation på frågorna ;p
Nej, jag tycker faktiskt inte att te smakar alls ;s
Har ingen favoritsmak, får inte ha socker i för mamma (haha kanske därför jag inte tycker om det xp), om jag dricker te har jag i mjölk japp och japp silverte är faktiskt gott! :)

Hur många besökare har du per dag? :)
Jadu, det varierar. Det mesta jag haft är ca 145 tror jag annars har jag kanske en 50 om dagen, så det är inte så många. Men förhoppningsvis stiger statistiken :)

Gillar du fotobloggar?
What's there not to like? =)

Varför ska du till sjukhuset ? :O :(
Haha vilken söt fråga! :)
Jag var på sjukhuset för att kolla om jag hade gris-sjukan :/

Vad heter din ex pojkvän ? =)
Ja, jag har faktiskt aldrig haft ett seriöst förhållande. Vet inte varför, men förhållanden skrämmer mig en aning. Sen har jag helt enkelt inte hittat den rätta så den frågan kan jag tyvärr inte svara på :/

Bästa bloggen?
Ojojoj! Det va mig en svår fråga :O
Egentligen skulle jag vilja svara en av mina kompisars, men vill inte välja ut en sådär bara :p
Så det får nog bli Dessies (som jag tycker är mycket underhållande) eller Conrads. Kolla Conrads, han skriver så roligt tycker jag! :)

Världens bästa låt? :)
Vilka svåra frågor :O Det kan man omöjligt väla med tanke på hur mycket bra låtar det finns!
Men en som är riktigt fin och underbar är River flows in you - http://open.spotify.com/track/47ZWr1Nb0PUgmKgyg5JkgO

Vart vill du helst fara utomlands :)?
Jadu, nu efter att ha sett på Mamma Mia vill jag väääääldigt gärna till Grekland men annars Cypern! :D

Vart är din favoritplats? :)
Oj svårt val, kan jag knappt säg och isf får det nog bli Teneriffa (hittills!) för jag saknar verkligen den tiden!

Vart skulle du helst flytta om du fick välja? :)<3
Som jag sa ovan så vet jag faktiskt inte :p Jag vill bo överallt! :D<3

Hur ofta bajsar du?
Varannan halvtimme! :D Är inte det normalt....? o.O

Sådärja! Det tog lite längre tid än väntat men den som väntar på något gott väntar aldrig för länge! :)
Och sen fick vi ju en sån fin mogen fråga som slutkläm också, eller vad säger ni? :D


Kommentarer
? Anonym

det var jag som skrev kommentarerna :D jag tyckte iaf dem var roliga :D

2009-11-04 @ 08:52:07
URL: http://itsabelle.blogg.se/
? Anonym

du ville ju ha många frågor :D

2009-11-04 @ 08:52:36
URL: http://itsabelle.blogg.se/
? Calle :D

Varför tog du inte med min fråga :(



gillar du att spilla ut champagne? :((((

2009-11-05 @ 15:39:05



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0