VINTERJACKAN


Lite fail bild där, men ni får tåla att jag inte har någon bra plats i vår lägenhet att ställa kameran på (a) hehe

Jaha, så den här jackan blev det. Jag vet att det är everest jackan från Stadium som typ alla har, men oturligt nog va det den enda jackan man kunde komma över som fortfarande fanns i så pass liten storlek. Överallt annars där vi tittade hade dom bara storlekarna L och XL kvar ._.
Menmen jag gillar den endå! :)
För er som undrar är den då köpt på Stadium för 1.399:- för att vara exakt och den fanns även i några andra färger som jag dock inte kommer ihåg (a) haha men jag tror att det va typ röd och grå (?) äh ni får själva åka och kolla :]♥

Kommentarer



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0