YES MAN!

Så det blev ingen Min vän Charlotte. Vi har kollat på Yes man! istället :)
Riktigt bra film! Jag tycker egentligen inte alls om Jim Carrey då jag anser att han är rätt jobbig, men i den här filmen är han faktiskt riktigt bra. Den är så j*kla rolig och man blir liksom glad av den :)
Filmen får en liksom att vilja leva livet, jag vill göra så mycket i mitt liv, varför gör jag inget då?
Man skulle kanske prova på det, alltså att säga ja till allt? :p Eller ja, kanske inte till allt men till saker som jag aldrig skulle fått för mig att göra annars? (: Varför inte liksom? Vad ska stoppa mig? Tänk så ska vi verkligen dö år 2010 och så har jag suttit och varit tråkig och slösat bort mina sista år? :O
Så kan man inte ha det! ändring, från och med nu ska jag börja leva som om vi ska dö då. Jag ska börja säga ja till saker jag aldrig skulle säga ja till annars :D
YES MAN!


Tror ni att jag kommer klara det? ;)

Kommentarer
? michelle

åk svarta backen med mig på skidresan?:)



ne kidd, det ska vi göra om vi har dödslängtan O.o men bra inställning Linneah, så det ska va :)<3

2009-11-07 @ 10:09:19
URL: http://michibelle.blogg.se/



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0