ANDRAOKTOBERTVÅTUSENNIO

Hej alla :)
Sitter och farmar för tillfället 8-| haha
Vet inte ens vad vi har för lektion nu faktiskt o.O *koll*
Sitter i soffan brevid Erica och hoppas på att jag inte ska bli magsjuk.
Johanna kom till skolan, spydde och gick hem "/ Krya gumman!<3
Men jag kramade henne vääldigt hårt och vääldigt länge också idag så det skulle inte förvåna mig om jag drar på mig värsta maginfluensan eller något nu :|
Men whatever, eller nej inte whatever men ni fattar, haha shit omg vad jag yrar...
Det kan bero på att jag inte har ätit idag och håller därför på att hungr ihjäl! :(
Som tur var hann jag slänga ner godiset jag fick av mammi igår i väskan innan jag var tvungen att springa till skolan.
Men nu ska jag återgå till mitt godis ätande :D
Bye♥

Kommentarer



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0