:|

Alltså jag vet att ni alla tycker att jag är smal och blablabla och det håller jag såklart med om!
Jag tycker ju självklart inte att jag är fet eller så.
Men innan har alltid t.ex. mina höftben stuckit ut jätte mycket, likaså benen i mina händer.
Men jag har insett att dom börjar försvinna :|
Eller ja, man ser dom ju fortfarande rätt mycket men inte lika mycket.
Så jag har bestämt mig för att ta tag i detta och få tillbaka min ex kropp!
Och det hjälper inte hur mycket ni än skriver att ben inte ska sticka ut och blablabla för jag ska!
Jag måste börja springa och äta nyttigt, det kan ni ju trots allt inte klaga på eller hur?
Det är ju trots allt bra för mig ;)


Aeeeh okej, lite oseriös är jag med bilden!

Kommentarer
? emma

-.- linneah

2009-10-11 @ 18:58:00
? Hannah

JAAAAA!!

2009-10-12 @ 11:31:07
? Johanna G

Spank. skaffa dig en rumpa linneah

2009-10-12 @ 12:31:25
? emmely...

Du är finast!

riktigt snygg outfit på bloggen!

puss&kram! <3

2009-10-13 @ 11:59:40
URL: http://emmelys.devote.se/
? michelle

Ska vi ut och springa i veckan,sweetie?:)<3

(och du är superfin som du är! men att äta nyttigt och jogga är ju inge fel:)

2009-10-17 @ 11:25:06
URL: http://michibelle.blogg.se/



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0