ERKÄNNANDE!



Jag måste erkänna att jag faktiskt tycker om Kissies, Dessies och Paows bloggar...
Innan var jag ju så himmla anti dom men nu går jag in där flera gånger om dagen och läser.
Jag menar, det är ju underhållande saker och även fast jag fortfarande stör mig på vissa saker dom gör och skriver så kan jag inte sluta gå in där.
Dom vet ju iaf hur dom ska få folk att vilja läsa för after all är det inte sånt vi vill läsa om?
Unga tjejer som har löjliga bantnings-scheman, bloggbråk mellan fjortisbloggarna och se allt vad dom rika ungarna köper?
Så det kanske stämmer som dom skriver; We hate to love them...

Kommentarer
? rebecca

jag håller med! :D<3

2009-10-05 @ 09:56:49
URL: http://rebeccawinberg.blogg.se/



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0