FILMMARATON?

Nu är pyskopat filmen slut. Och det var verkligen en psykopat film.
Jag hade nog klarat mig bättre utan den känner jag. Jag rekommenderar inte den om ni inte älskar typ blodiga slasher filmer (N)
Men nu är klockan typ halv 5 så ska nog sova nu =)
Fast nu börjar dom snacka om att se en ny film... jag tror verkligen dom har något emot sömn (N)
haha, ska iaf sluta blogga nu känner jag för börjar bli rejält trött.
Fast nu satte dom igång en film till iaf. En till skräckis... Jag kommer snart ta livet av mig...............


Nu ser vi denna filmen, The Cave.
Har dock redan sett den för bara några veckor sen hemma hos Michelle så det är lugnt, haha! Den är inte speciellt läskig och sen är den dessutom rätt bra så jag ska nog klara mig ;)

Kommentarer



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0