FÖRLÅT

Jag ber så mycket om ursäkt för den dåliga uppdateringen nu idag.
Men jag och Handii är som sagt i Karlshamn hos jack (aka geekbooi) och vi ska vara här till på söndag :)
Kommer därför inte bli så mycket bloggande.
Vi kom hit vid halv 9 och hyrde en film.
Sen gick vi till jack så satt han och Handii och nördade vi datan medans jag och Josef satt och klagade på dom och ville göra något x)
Efter en stund lyckades vi övertala dom om att vi skulle gå ner och käka (har typ inte käkat någt idag :D) så var verkligen as hungrig.
Och geekbooi, jag vet att du ser detta; Dålig service på detta stället! ;D
Haha, fick ju värsta plocka fram maten ur kylskåpet själva :O
Nu har vi gjort Josef till fjortis och Jack till transa... HAHA han råkade ut för Handii ;)
Men nu blev lilla Jackis tjurig för att han ville se sin film (som är svensk.. jag tycker inte om svenska filmer) och sen blev han ännu mer tjurig för att ingen ville se den med honom x) haha
Han ser ut som en transig, tjurig version av mors lilla olle XD hahhaha!
Men nu ska vi inte vara sånna.
Ni kan få två snykka bilder från kvällen;


HAHA! ;)


Awe, i gammalgubbe-stolen och allt ;)

Men får väl "sociala" mig lite nu... eller något...
Puss♥

Kommentarer



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0