FREDAG

Jaaa nu har jag precis vaknat och käkat frulle dådå.
Skönt att få sova ut! Jag tänker gå i ide nu så bli inte oroliga om ni inte hör från mig på ett tag, jag vaknar när skolan börjar igen =)
Idag ska jag antagligen till Väla med Handii och förhoppningsvis mammi :)
Jag ska köpa glasögonen på BikBok (om jag passar i dom) och så ska jag försöka hitta en snygg vinterjacka. Jag tänker även kolla om jag inte kan hitta någon fin klocka i rosa i stil med dom jag la upp på min blogg i går kväll.
Skorna får jag vänta med. Måste först fixa fram 600:- Känner att jag vill inte att mamma ska behöva betala både en dyr vinterjacka och ett par så pass dyra skor till mig :/ jag tror ändå inte att hon skulle gå med på att köpa dom skorna till mig med tanke på hur dom ser ut och hur höga dom är xp
Men nu ska jag duscha, diska och sminka mig så vi hörs kanske sen om jag hinner blogga igen innan jag åker :)
Annars; ha en fin dag!♥

Kommentarer



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0