FREDAGSMYS... IGEN?

Det var ju hemskt vad fort veckorna går nu för tiden! :O
Fredag igen och alla på John Bauer är leeediga :D
Men vad ska man göra? Det är väl bara vi som är lediga?
Ajja jag ska nog hitta på något. Kommer väl först sova till typ 3 och sen måste jag ju diska för Hannahs kille kommer på lördag.
Sen när Handii slutat skolan ska vi kanske till väla, tror dock inte det blir med tanke på att jag inte har några pengar what so ever. Jag som ville köpa glasögon (utan styrka ofc) på BikBok och en ny vinterjacka (N)
Men whatever, får väl vänta litta till. Jag förstår inte hur jag ska klara vintern o.O
Jag fryser som en liten gris nu och det är ändå rätt varmt om man jämför med hur kallt det kommer bli :O
Linneah kommer frysa ihjäl... :(


Fast ändå fett myys när det är helt vitt ute så får jag bara en fet jacka och mina uggisar så är jag happy :)

Kommentarer



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0