*GLAD*

Hehe man skulle ju kunna säg att mitt besökarantal har stigit idag :D
Så glad jag blir, fortsätt läsa min blogg gullungar! :)

Okej, nu har det gått typ jätte lång tid sen jag skrev mitt förra inlägg, och vet ni vad det värsta är?
Jag har inte ens börjat packa ._.
Jag vet inte var jag ska börja riktigt... Vad ska man ha med sig liksom?
Och jag slutar kvart i 3 imorgon och sen ska Handii och hennes pappa hämta mig klockan 3 så jag måååste liksom packa klart allt ikväll annars är jag kind of körd :(
Så varför sitter jag här och lägger dyrbar tid på detta?
Jo för att jag inte kan hålla mig borta från min kära blogg och för att jag vet att ni vill ha fler inlägg för att ni älskar att läsa min blogg ;)
Haha nu ska jag packa iaf!
Puss så länge♥


Kommentarer



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0