GODKVÄLL BLOGGEN

Sitter i sängen och känner mig trött.
Konstigt, jag som sov i typ 3 timmar...
Vaknade vid 9 igen och tog en dusch och käkade någon macka.
Nu sitter jag här och känner mig lite irriterad.
Mamma vill att jag ska byta skola och internet blev just grönt -.-
Det går så mycket blattar i min klass nu, eller ja, börjar två nya imorgon.
Och inte för att jag har något emot albaner, men dom kan aldrig lyssna!
Dom bara spelar data heeela tiden, vilket går ut över oss andra och vår utbildning också.
Dessutom tar dom bara in fler och fler av dom i vår klass nu, så det börjar spåra ur...
Sen har dom inte så mycket koll på JB.
I eftermiddag hade vi någon random vikarie (gammal gubbe) som inte sa vad vi skulle göra, så alla satt och spelade Icy Tower hela eftermiddagen. Sen fick vi damp och gick hem.
Gubben försökte inte ens stoppa oss utan stog bara och glodde när vi tågade ut ur skolan en efter en.. (Y)
Sen känns det kind of som att resten av skolan inte gillar oss i Pyret. Kanske inte stämmer men det känns så.
Alla tror att vi är värsta gangster/blatteklass som slåss och har oss (kanske stämmer in på vissa, men dra inte alla över en kam!)
Mamma föreslog fram innan, seriöst! Jag hoppar hellre av skolan!
Men whatever, nu ska jag chilla innan jag blir sur så det inte blir ett sånt ago utbrott som jag fick här om kvällen :O haha♥

Kommentarer



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0