HAHAHA :|

Måste bara berätta om en liten toa incident! x)
Jag satt på toa så insåg jag att det inte fanns något papper så smsade jag Handii och skrev typ; "Handii, här är inget papper! :|"
Så hörde jag att hon inte kollade mobilen så spammade jag henne så svarade hon; "HAHAHAHAHHAHAHA!" :(
Sen gick hon ner och hämtade papper. Så ville hon att jag skulle öppna dörren men jag nådde liksom inte så jag trillade nästan av toastolen :( haha
Sen ropade jag typ att hon inte fick kolla så öppnade jag.
Men så vägrade hon typ kasta in den så hon bara "jag kollar nu!"
Så jag bara "NEEEEEEEEJ!" hahahaha så j*kla kul!
Jag trodde jag skulle dö där inne! hahaha...
Men nu känns det som om det blev lite för mycket information där men jaja, ni klarar nog er ;)♥

Kommentarer



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0