@HANDII'S PLACE

*pust*
Nu ligger jag helt utmattad efter en lååång dag i Handiis säng.
Vi har ju varit på Väla idag (ääääntligen :D).
Köpte bara ett par vita stövlar med typ lite broderier i färger på som såg ut som indian stövlar och ett par svarta glasögon. Dom jag skrev om här om dagen. Mina efterlängtade 70:- dyra (haha) glasögon på BikBok. Handii köpte också ett par så nu ser vi sådär sexiga och smarta ut ;) haha
Nu ikväll har vi varit ute på stan en liten sväng med bl.a. Van, Tim, Mike och Amanda. Trevligt trevligt :)
Sen tog vi bussen till tåstarp city vid halv 11 och nu är vi äntligen framme.
Jag har ont i fötterna :(
Imorgon åker vi till Karlshamn igen och stannar hos geekbooi till torsdag :)
Men här får ni en bild på mina kära glasögon;



och sen får ni se stövlarna någon annan gång för jag har ingen bild på dom.
Nu ska jag kolla ett youtube klipp så har inte tid att sitta här och blogga längre! ;)
Puss♥

Kommentarer



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0