HISS ELLER DISS?



Gay killar...
är så j*kla nice!
Dom är liksom hur roliga som helst, har för det mesta über skön stil och sen är dom alltid så snälla!
Kan man annat än älska dom? =)

Uggisar...
är det underbaraste, skönaste och sötaste man kan sätta på sina fötter på vintern!
Jag har ett par svarta (inte riktiga ofc då dom kostar en hel förmögenhet) men jag såg en bild ikväll på ett par sjukt söta som jag vill haaaaa!

Nog inte söta?

Sofijah...
ni vet hon som sjunger?
Alltså jag kan hålla med om att hon inte direkt har någon fin sångröst, men hon har så grymt bra och fina texter!
I just can't help loving it :)




Detta hemska väder...
som vi har just nu fet suger!
Det är typ storm och ösregn vilket gör att det är riktigt kallt och ruggit ute.
Dessutom kommer det helt plöstligt massvis med regn från ingenstans så man kan inte vara ute för då kan man vilken sekund som helst bli dyngsur på mindre än 1 min...
Jag hatar detta vädret, kan ju inte gå ut! :(

"Min" mobil...
är dålig.
Har ju Handiis gammla eftersom jag tappade två mobiler i havet och blablabla.
Jag tyckte den var svinbra i början men nu har jag haft den jätte länge känns det som!
Spaken är hur seg som helst och ibland segar den så man får trycka så hårt att ens fingrar nästan blöder ju :(
Nää jag känner att det börjar bli dags att uppdatera sig lite på mobil fronten!

Mitt sega internet...
shit omg jag får adhd damp nu!
Av någon cp anledning som jag inte kan förstå loggades jag precis ut från msn och det går inte att logga in igen.
Dessutom kan jag inte vara inne på facebook då jag klickar på något så kommer det upp sånt där ni vet; webbsidan kan inte visas blablabla...
Och allt detta TROTS att det är blått.
What's going on? grr...

Kommentarer



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0