HOS HANDII (AKA JERRY)

Tja tja :)
Idag har det varit skola som vanligt hela dagen.
Förmiddagen bestod av att typ planera hur vår klass ska käna pengar till en resa till Cypern för hela klassen när vi går ut 3:an och även till att lyssna på Jojjie och Johanna som snackade om mens och p-piller (Y)
Efter lunch hade vi idrott. Tur ingen såg oss för då skulle dom nog gissat på att vi va en särklass (N)
Efter skolan gick jag till Ica där jag hittade Handii och Emma. I godisavdelningen ofc ;)
Emma åkte hem dirr och jag och Handii gick hem till mig där vi typ åt och snackade.
Kom nyss hem till Handii, ska sova här i natt :)
Och vet ni vaaaad...? imorgon är SISTA DAGEN!!! :D:D:D
YEEEEEEEEES!
Har dock inte mer tid till detta for now.
Puss så länge♥

Kommentarer



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0