HUMÖRSVÄNGNINGAR?

Det skulle man ju kunna säg att jag har idag... ._.
Innan var jag ju jätte arg, sen övergick det i ett hysteriskt utbrott då jag bröt ihop helt och knappt kunde andas, det övergick sedan i total matthet, jätte trött och allmänt lessen och nu är jag bara jätte glad...?
Jag börjar nästan tro att jag har blivit galen o.O haha
Whatever, imorgon ska jag nog inte till skolan men vi får se imorgon bitti.
Missar simningen på eftermiddagen (skönt!) men inte så bra.
Vi simmar nog bara en gång och då måste jag väl på ig i det om jag inte är där..? eller? ;S
Men vi får väl se vad mamma har och säg också imorgon bitti.
Annars blir det väl att sitta hemma som idag med datan och kolla film.
Och sen sa Handii även att hon nog kommer in om och "kollar till mig"... hmm, det var det underligaste jag hört idag o.O
Haha♥


Kommentarer



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0